În contextul lucrărilor de reabilitare a sensului Calea Crângași - Strada Turda al Podului Grant, care aglomerează traficul rutier pe Calea Giulești, pe Podul Basarab și pe Șoseaua Nicolae Titulescu, că în cazul unei urgențe la una din adresele cartierului Triaj de peste CF301Q+CF700+CF300,CF301Q și CF100 ambulanțierii, pompierii și polițiștii sunt dependenți de traficul feroviar, șoferii care vor să treacă de pe Șoseaua Chitilei pe Calea Giulești sunt nevoiți să ocolească prin Pasajul Bucureștii Noi Grivița și pe Podul Grant, neavând treceri denivelate cu calea ferată care să-l taie conectând cele două artere.
Calea Giulești se îngustează de la linie de tramvai cu 4 benzi auto 2+2 cu stații cu peroane nesecurizate sau securizate provizoriu, la linie cu două benzi auto 1+1 cu stații fără peroane și de la asta la două benzi auto 1+1 și se termină într-un maidan.
Linia de tramvai cu 0 benzi auto dintre Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Constantin Caracaș generează din start blocaje între mașini și tramvaie în intersecția Șoseaua Nicolae Titulescu cu Strada Iacob Felix, obstrucționând intervențiile de urgență și determinând prin însumarea claxoanelor,a soneriilor tramvaielor și a semnalelor acustice o poluare fonică asurzitoare,în cazul unei urgențe la una din adresele acesteia.
Intervenția ambulanțierilor, a pompierilor și a polițiștilor presupune blocarea circulației tramvaielor și tramvaiele Astra agravează situația fiind mai lungi decât celelalte!
Până când Doamne toate astea? Când, Doamne, apar intenții și proiecte și în zona intersecției Șoseaua Nicolae Titulescu cu Strada Iacob Felix și în cea a Complexului Feroviar București Triaj ale Sectorului 1 neacoperite în strategia de dezvoltare Metrorex pe canalele de comunicare la capitolul exproprieri și lărgiri?
Până când, Doamne, Sectorul 1 cu rețea rutieră dependentă de traficul feroviar și îngâtuită în linia de tramvai cu 0 benzi auto dintre Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Constantin Caracaș de 50-100 de ani? Când, Doamne, evoluează și astea la zone 100% mai generoase pentru transport public de suprafață, intervenții de urgență, salubritate, taximetrie, mobilitate pe două roți și condus cărucioare pentru copii? Este permisă reproducerea pe alte website-uri a unor scurte fragmente din articolele publicate pe Comentator.ro, în limita a maxim 500 de caractere, numai cu specificarea obligatorie a sursei informațiilor preluate, cu link către pagina sursă. Comentator.ro reprezintă un canal media de comunicare neutru, care nu intervine în conținutul articolelor publicate pe site. Opiniile, creațiile și materialele de orice natură realizate de autori, intră în responsabilitatea totală a autorilor care le semnează. În cazul în care considerați că un anumit conținut trebuie analizat, sau nu ar trebui să fie publicat, vă rugăm să ne semnalați situația la office@comentator.ro
În cazul unei urgențe la una din adresele cartierului Triaj ambulanțierii, pompierii și polițiștii sunt dependenți de traficul feroviar
- Detalii
- Alexandru Filimon
- Fusion