Contact

Florin Dumitrescu
Florin Dumitrescu (n. 1966, București) este lector asociat la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității București. Are un doctorat în socio-antropologie (SNSPA, cu o teză despre publicitate și consum, îndrumător - prof. dr. Vintilă Mihăilescu) și un masterat în studii culturale romanice (Facultatea de Limbi și Literaturi Străine a Universității București, îndrumătoare – prof. dr. Doina Derer).

Debutează în presa stuențească în 1988. În anii '90-2000, ține rubrici pe teme de publicitate, consum, cultură și societate în Dilema, Capital, Adevărul, Playboy, Observator cultural, IQads, Cațavencii, The Industry, Sinteza etc.

Între 2000 și 2002, este editorialist și campaign editor la Advertising Maker. Lucrări de antropologie și studii culturale:

Bâlciul Universităţii. Redescoperind spiritul târgoveţ în Bucureştiul postsocialist, Humanitas, 2013;

Tradiții la superofertă. Între socoteala din agenție și cea de la raft, Cartier, Chișinău, 2015;

Retorica sloganului. Manual de copywriting în limba română, Integral, 2019;

Publi-cetatea. Mituri de poveste, Integral, 2019;

Despre activitatea de textier și scriitor:
https://ro.wikipedia.org/wiki/Florin_Dumitrescu

Link-uri

Articole