Da, există și așa ceva, doar că de obicei nu se numesc Principii informale. E un concept pe care tocmai l-am inventat acum câteva secunde. Unele dintre aceste așa-zise principii, au fost selectate din texte mai lungi ale unor autori consacrați, altele au fost preluate cu amendamente, comentarii sau adăugiri, altele s-au adunat din scrieri mai vechi ale autorului și au fost readuse la viață acum.

1. Alege-ți directorul cu care lucrezi. Tu îl alegi pe el, nu el pe tine.

2. A conduce un departament de vânzări nu înseamnă a vinde.

3. Insuflă cultura potrivită de la vârf în jos.

4. Nu ignora costul gratuității:
     a. Toată lumea știe că nu există prânz gratuit. Nici măcar o cafea.
     b. Nici pentru vânzător, nici pentru cumpărător.
     c. Totul costă. Merită plătit prețul?

5. Fii pregătit pentru criza liderului de piață. Cel ce a ajuns în vârf este pândit de sărutul morții (Kiss of Death).
    a. Dacă nu ești pregătit să crești, fii pregătit să cobori.
    b. Dacă ai urcat repede, te vei prăbuși foarte repede.

Multe firme românești au simțit pe cont propriu acest sărut al morții.

Lucrezi cumva pentru vreuna dintre ele?

Este permisă reproducerea pe alte website-uri a unor scurte fragmente din articolele publicate pe Comentator.ro, în limita a maxim 500 de caractere, numai cu specificarea obligatorie a sursei informațiilor preluate, cu link către pagina sursă. Comentator.ro reprezintă un canal media de comunicare neutru, care nu intervine în conținutul articolelor publicate pe site. Opiniile, creațiile și materialele de orice natură realizate de autori, intră în responsabilitatea totală a autorilor care le semnează. În cazul în care considerați că un anumit conținut trebuie analizat, sau nu ar trebui să fie publicat, vă rugăm să ne semnalați situația la office@comentator.ro