Având în vedere că tronsoanele de tramvai cu 0 benzi auto generează din start blocaje între mașini și tramvaie în intersecții, obstrucționând intervențiile de urgență și determinând prin însumarea claxoanelor, a soneriilor tramvaielor și a semnalelor acustice o poluare fonică asurzitoare, în cazul unei urgențe la una din adresele acestora intervenția ambulanțierilor, a pompierilor și a polițiștilor presupune blocarea circulației tramvaielor.

Tramvaiele de 36 m lungime și de 45 m agravează situația, fiind mai lungi decât celelalte, intervalele tramvai-trotuar din lungul tronsoanelor de tramvai cu 0 benzi auto sunt îngâtuite și pentru condus biciclete sau electrotrotinete și trotuarele aferente acestora sunt asemenea pentru condus cărucioare pentru copii, traficul pietonal fiind încorsetat între stâlpii electrici,mașinile staționate și gardurile și imobilele alăturate, infrastructura pentru tramvaie a capitalei trebuie dezvoltată la una 100% cu 4 benzi auto 2+2, cu peroane modernizate, separată de traficul auto, expropriind și lărgind așa încât să nu fie demolată nicio biserică ortodoxă!

Imobilele dezafectate și furnalul din curtea Spitalului Filantropia și fostul spital de oncologie din intersecția Strada Iacob Felix cu Strada Constantin Caracaș ocupă terenul degeaba din anul 1988 poluând vizual în timp ce paradoxal zona intersecției Șoseaua Nicolae Titulescu cu Strada Iacob Felix are blocuri între 10 și 14 etaje, cu sute de apartamente și mastodonți de sticlă, dar infrastructură subdezvoltată pentru transport public de suprafață, intervenții de urgență și salubritate "înghețată" la anii 1970-1980 cu configurații șerpuite și îngâtuite pentru condus autospeciale pentru incendii,autogunoiere sau autobuze și fundături.

Labirintul derivat din Strada Iacob Felix, Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Veronica Micle e depășit pentru anii 2000 având blocuri de 10 etaje cu sute de apartamente,configurații șerpuite și îngâtuite pentru condus autospeciale pentru incendii sau autogunoiere și fundătură la scările A și B ale blocului 12 și combinând circulația mașinilor cu traficul pietonal, înghesuindu-l între mașinile staționate între blocurile îndesate haotic din comunism punând în dificultate în special persoanele cu dizabilități și posesorii de cărucioare pentru copii.

Intervalul dintre mastodontul Premium Plaza, blocurile B1,A1 și M4 lipite în zigzag și blocurile 12,11B și 11A lipite în L e insuficient pentru construit un carosabil pe care conducerea unei autospeciale pentru incendii sau a unei autogunoiere să fie cât mai lejeră și două trotuare,unul de-a lungul scărilor blocurilor A1,B1 și M4 lipite în zigzag și un al doilea de-a lungul scărilor blocului 12, pe care pietonii să poată ieși din astea cu cărucioare pentru copii fără grija mașinilor, deși blocurile nominalizate însumează sute de apartamente.

Având în vedere că Strada Iacob Felix are cu intrarea omonimă și derivațiile aferente blocurilor M4,A1,B1,17A și 17B blocuri de 8 și 10 etaje cu sute de apartamente dar linie de tramvai cu maxim o bandă auto pe un sens și aia pentru parcat mașini și 0 pe celălalt și trotuare îngâtuite pentru condus cărucioare pentru copii și ocupate de stâlpi electrici sau lipsă și Strada Veronica Micle are cu derivațiile aferente blocurilor M5,M6 și C1 blocuri de 10 etaje cu sute de apartamente dar două benzi auto 1+1 înfundate în blocurile 12,11B și 11A lipite în L asociate Șoselei Nicolae Titulescu cu riscul de a expropria și blocuri între 8 și 14 etaje cu sute de apartamente și minim un mastodont de sticlă infrastructura pentru tramvaie a intersecției Bulevardul Ion Mihalache cu Bulevardul Banu Manta cu Strada Iacob Felix, trebuie dezvoltată expropriind și lărgind în vederea transformării cap-coadă a Străzii Iacob Felix într-o linie de tramvai cu 4 benzi auto 2+2 cu peroane modernizate separată de traficul auto construind o intersecție Șoseaua Nicolae Titulescu cu Strada Iacob Felix cât mai generoasă cu centrul, cât mai spre Podul Basarab și a lărgirii Străzii Veronica Micle la 4 benzi auto 2+2 așa încât să străpungă Șoseaua Nicolae Titulescu pentru separarea circulației tramvaielor de traficul auto, eliminarea configurațiilor șerpuite și îngâtuite pentru condus autospeciale pentru incendii,autogunoiere sau autobuze și a fundăturilor,facilitarea intervențiilor de urgență și eradicarea haosului urbanistic!

Și zona intersecției Șoseaua Nicolae Titulescu cu Strada Iacob Felix are dreptul la condiții urbanistice de anii 2000 100% cât mai generoase pentru transport public de suprafață, intervenții de urgență,salubritate, taximetrie, mobilitate pe două roți și condus cărucioare pentru copii!

În logica eficientizării intervențiilor de urgență, a salubrității și a taximetriei și a drepturilor persoanelor cu dizabilități și ale posesorilor de cărucioare pentru copii blocurile M4,A1 și B1 lipite în zigzag și înghesuite cu peste 300 de apartamente în labirintul derivat din Strada Iacob Felix,Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Veronica Micle trebuie expropriate pentru eliminarea strâmtorii dintre blocurile 12 și B1,a configurației îngâtuite pentru condus autospeciale pentru incendii sau autogunoiere din dosul mastodontului Premium Plaza dintre scările blocurilor A1 și B1 care face întâlnirea unei mașini cu un pieton în cadru sau cu un posesor de cărucior pentru copii imposibilă și a curbelor în unghi drept!

Este permisă reproducerea pe alte website-uri a unor scurte fragmente din articolele publicate pe Comentator.ro, în limita a maxim 500 de caractere, numai cu specificarea obligatorie a sursei informațiilor preluate, cu link către pagina sursă. Comentator.ro reprezintă un canal media de comunicare neutru, care nu intervine în conținutul articolelor publicate pe site. Opiniile, creațiile și materialele de orice natură realizate de autori, intră în responsabilitatea totală a autorilor care le semnează. În cazul în care considerați că un anumit conținut trebuie analizat, sau nu ar trebui să fie publicat, vă rugăm să ne semnalați situația la office@comentator.ro